måndag 14 augusti 2023

Den förskräcklige regissören/ En novell skriven av: Marika Frykholm

Jag som skriver detta heter Maria Svensson. Jag hade varit på ytterligare ett spexmöte på nationen. Vår regissör Joakim Adamsson kom fram till mig. Han sa: " SÅ nu har du förhopppningsvis fattat att jag inte är en Alien"? " Jag kom in genom den öppna dörren". " Det var mörkt i lokalen". " Och jag ställde mig i mitten av cirkeln":" Jag brukar inte ge mina elever någon särbehandling":

Jag gick hem till mig och skrev följande mail till Joakim Adamsson. Det lyder som följer: "
wej Joakim"; ( skrev jag); " Jag är så inspirerad av dig". " Ditt sätt att komma uppdykande på spexmötete". " Jag har alltid älskat science- fiktion och fantasy": " Jag tycker att vi borde absolut ses och ta en fika på nationen nu på lördag".

Mvh,

Maria Svensson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar