fredag 1 september 2023

Den förskräcklige regissören/ En novell skriven av: Marika Frykholm

Jag som skriver detta heter Maria Svensson. Jag hade varit på ytterligar ett spexmöte på nationen. Vår regissör Joakim Adamsson kom fram tlll mig. Han sa: " Som du förstår är jag inte någon Alien": " Dörren stod öppen". " Det var mörkt i lokalen": " Jag gick in och ställde mig i mitten av cirkeln": " Så tändes ljuset". " Jag brukar inte ge mina elever specialbhandling".

Jag gick hem och skrev följande mail till Joakim Adamsson. Det lyder som följer:
" Hej Joakim", ( Skrev jag) " Jag är så inspirerad av dig": " Ditt sätt att dyka upp på spexmötet". " Jag har alltid älskat science- fiktion och fantasy": " Jag tycker att vi absolut måste ses och ta en fika på nationen på lördag":

Mvh,
Maria Svensson 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar