torsdag 5 augusti 2021

Skräckregissörene:, forts./ Novell skriven av: Marika Frykholm

 Malin Karlsson fick två stycken lysande id`´er till musikinslag i årets storspex. Hon skrev följande till spex rex Petter Karlsson för årets storspex:

"Jag vill, om jag får önska att vi sätter in en av de välkända låtarna från en av " De Våras för filmerna". " Nämlingen: " Det våras för Hitler"! " Den musik jag tänker på är följande: " Spring- time for Hitler"! 

" Och sedan skulle jag även mycket gärna ha med: " Singing in the Rain"- låten från den välkända musikalen: " Singing in the Rain". 

" jag har även tänkt lite på när vi kan lägga in in- och utgångar. Och så naturligtvis givit plats för omspelningar när publiken så önskar det".

Malin Karlsson var mycket nöjd. Hon tryckte på skicka- knappen på datorn. Nu var det bara att vänta tills årets storspex spex- rex, Petteer Karlssons, svarade på hennes mail. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar